Corfu Mountain Trail

Διαδρομή 1 Άγιος Μάρκος

Κάντε κλικ στο κουμπί για οδηγίες (ανοίγει στον ιστότοπο plotaroute.com)

• Απόσταση: 103χλμ

• Συνολική Ανάβαση: +4200

• Τεχνική δυσκολία: Δύσκολη

• Είδος: Μονής κατεύθυνσης

Το μήκος της διαδρομής είναι 103 χιλιόμετρα με 4200+ υψομετρική διαφορά. Ξεκινά από τον Ύψο και κατευθύνεται προς το χωριό Σπαρτίλας στο 5ο χιλιόμετρο. Συνεχίζει την ανοδική της πορεία προς τον Ταξιάρχη και στη συνέχεια προς τον Όρος Παντοκράτορας, που είναι και το υψηλότερο σημείο της Κέρκυρας. Στο 12ο χιλιόμετρο είναι το υψηλότερο σημείο. Από εκεί εισέρχεται ξανά στο μονοπάτι και μέσα από τεχνικό έδαφος φτάνει στο χωριό Στρινίλας, περνώντας από το χωριό κατεβαίνουμε προς την εκκλησία της Παναγίας των Δρόμων. Μετά την εκκλησία παίρνουμε τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο στρίβουμε δεξιά προς το όμορφο ομαλό μονοπάτι που μας οδηγεί στο χωριό Σγουράδες. Υπάρχει βρύση με πόσιμο νερό στην πλατεία του χωριού. Για περίπου 2 χιλιόμετρα κινούμαστε στον ασφάλτο και στη συνέχεια στρίβουμε δεξιά στο 22ο χιλιόμετρο στο μονοπάτι των ορχιδέων προς το χωριό Ζυγός. Αφήνοντας πίσω το χωριό κινούμαστε κατά μήκος του ρέματος για περίπου 2 χιλιόμετρα, και στη συνέχεια ανεβαίνουμε αριστερά μέχρι το 27ο χιλιόμετρο στο παραδοσιακό χωριό Σωκράκι. Στη συνέχεια κινούμαστε στη ράχη του βουνού περνώντας τις περιοχές Πηλίδα – Τρουμπέτα – Αγία Άννα βλέποντας στα αριστερά μας την πόλη της Κέρκυρας και στα δεξιά μας το βόρειο μέρος του νησιού και τα Διαπόντια νησιά Οθωνοί Ερείκουσσα Μαθράκι. Στη συνέχεια περνάμε από το χωριό Λάκωνες στο 42ο χιλιόμετρο. Από αυτό το σημείο υπάρχει μια διαδρομή ασφάλτου 2 χιλιομέτρων και δίπλα στο μπαρ Acapulco εισέρχεται σε παραλιακό μονοπάτι προς το όμορφο χωριό Λιαπάδες. Αξίζει να προσέξετε τη θέα της Παλαιοκαστρίτσας. Συνεχίζει και περνάει από το χωριό Γιαννάδες στο 54ο χιλιόμετρο όπου υπάρχει ύδρευση και μετά το χωριό Ερμονές στο 59ο χιλιόμετρο. Σε αυτό το σημείο υπάρχει ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον που συνδυάζει αρμονικά το βαθύ πράσινο με το μπλε της θάλασσας, είναι μια από τις καλύτερες θέες του νησιού. Από αυτό το σημείο και μέσα από έναν χωματόδρομο, η διαδρομή μας πηγαίνει στο χωριό Έρμονες, ακολουθώντας διαδοχικά τις παραλίες της Μυρτιώτισσας, Γλυφάδας, Κοντογιαλού, και κατόπιν στο χωριό Βαρυπατάδες. Συνεχίζουμε μέσα από τον χωματόδρομο από τα χωριά Κουραμάδες, Καστελλάνοι και κατευθυνόμαστε προς το χωριό Άγιοι Δέκα,κατεβαίνουμε στο χωριό Γαρούνας σε ένα παραδοσιακό χωματόδρομο που δεν είναι ιδιαίτερα τεχνικός. Περνάμε από τεράστιους ελαιώνες στο χωριό Σταυρός. Αφήνοντας τον Σταυρό, κατεβαίνουμε σε ένα τεχνικό μονοπάτι προς το χωριό Μπενίτσες και στη συνέχεια ανεβαίνουμε στο μοναστήρι της Αγίας Κυριακής δίπλα στο Αχίλλειο. Από εκεί, ακολουθώντας το μονοπάτι της Γιάρδας, φτάνουμε στο Πέραμα και περνώντας τη γέφυρα βλέπουμε το Ποντικονήσι και την εκκλησία της Βλαχέρνας στα δεξιά μας. Περνάμε το Κανόνι, το θέρετρο Μον Ρεπό και, φτάνοντας τα τελευταία χιλιόμετρα από την παραλία της Γαρίτσας, ανεβαίνουμε στην κεντρική πλατεία της Σπιανάδας και τελειώνουμε μπροστά στον Λιστόν την κεντρική πλατεία της πόλης της Κέρκυρας.